Tussenstand

Karin Snijders is vandaag met de Pelgrimstocht begonnen. Ze meldt:
"
Dag allemaal,

Dag 1 zit er op. Ik heb het gered. Het Limburgsche landschap is prachtig. Ik heb veel mensen gesproken vandaag. Iedereen loopt met een doel. De Filipijnen. En we zijn allemaal wel bezig met de centjes! Ik ben ook benieuwd hoeveel de kinderen van groep 4 al hebben gespaard in de spaarpotjes. Wie weet zit er al wel 3 euro in....of meer. En wat zouden de ze doen om het spaarpotje te vullen? MIsschien lopen zij ook wel.

Ik heb wel een blaar gelopen....die had ik al, maar hij is nu wel heel zichtbaar....

Karin Snijders | 7-4-2011 @ 17:38
"

Nou Karin, de kinderen van de vdHeijdenschool hebben hun spaardoosjes ingeleverd. Hier zat in totaal in: 78 euro en 10 cent. Dit is een geweldig bedrag. We zijn blij met kleine en grote bedragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten